شو روم (Show Room) تجهیزات آزمایشگاهی آرتین آزما افتتاح شد.

شرکت آرتین آزما مهر افتخار دارد که مجموعه ای منحصر به فرد از تجهیزات آنالیز مواد و دستگاه های آزمایشگاهی نفت و گاز و پتروشیمی را که عمدتا برای اولین بار است در کشور عرضه می شوند به منظور تست و تجربه عملی همکاران و مشتریان عزیز در شو روم خود گردآوری کرده است. در این مجموعه تجهیزات آزمایشگاهی متنوعی از برند های مختلف که آرتین آزما نمایندگی فروش و خمدمات پس از فروش آنها را در ایران به عهده دارد وجود دارد.

دستگاه پیشرفته SL با کاربری بسیار ساده و ابعادی کاربردی که برای اندازه گیری گوگرد با استفاده از اشعه ایکس به روش XRF در انواع مواد را اندازه گیری میکند. دستگاه آنالیز گوگرد SL با دقت خوب و زمانی سریع Sulphur موجود در نفت و بنزین و سوخت را اندازه گیری میکند.

 دستگاه Distilation که برای تقطیر محصولات هیدروکربنی و آنالیز برش های مختلف و اندازه گیری IBP و FBP بکار می رود.

شرکت متلر تولدو سوئیس (Mettler Toledo) که دستگاه های بسیار با کیفیت آزمایشگاهی را در سرتاسر جهان عرضه میدارد. تیتراتورهای کارل فیشر، تیتراتورهای تمام اتوماتیک، انواع ترازو آزمایشگاهی و دستگاه های اندازه گیری PH و دانسیته و سختی سنج.

دستگاه های تخصصی سنجش دما و دانسیته و ویسکوزیته شرکت TERMEX. آرتین آزما مهر نمایندگی انحصاری TERMEX در ایران است.

دستگاه انالیز گازوئیل و سوخت (Cold Filter Plugin) جهت آنالیز پایداری کیفیت گازوئیل در دماهای مختلف.

دستگاه فوق االعاده آنالیز جیوه شرکت LUMEX  کانادا. این دستگاه منحصر به فرد با طراحی پرتابل قابلیت اندازه گیری عنصر جیوه را با دقت 0.1 ppm به روش جذب اتمی با اصلاح زمینه زیمان دارد. اندازه گیری جیوه در تمامی محیط های صنعتی و کشاورزی و دامی و همچنین محیط زیست بسیار ضروری است و دستگاه اندازه گیری جیوه Lumex با کاربری بسیار ساده این کار را در تمامی محیط های فوق ساده کرده است.

مجموعه ای از تجهیزات عمومی آزمایشگاهی همچون حمام التراسونیک تخصصی، دستگاه های BOD و COD شرکت HACH نیز در شو روم آرتین آزما برای تجربه کاربری قبل از خرید برای مشتریان گرانقدر شرکت گرد آوری شده اند.

همکاران محترم و متخصصین آزمایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع داروییی و مراکز پژوهشی می توانند جهت کار با این دستگاه های پیشرفته و دریافت مشاوره قبل از خرید با هماهنگی قبلی از این مجموعه دیدن فرمایند.

شرکت آرتین آزما مهر نماینده رسمی متلر تولدو (Mettler Toledo) ، نماینده رسمی HACH، نماینده رسمی و انحصاری SPECTRON، نماینده رسمی و انحصاری Lumex و بسیاری دیگر از تولید کننده گان تجهیزات آزمایشگاهی است.